W celu rozpoczęcia terapii medyczną marihuaną, należy zarejestrować się w strefie Pacjenta. Po wypełnieniu formularza oraz przesłaniu dokumentacji medycznej następuje weryfikacja i umówienie wizyty lekarskiej z naszym specjalistą. Przeczytaj jak, krok po kroku, przejść od procesu rejestracji do zakwalifikowania się na terapię medyczną marihuaną.
Aby rozpocząć rejestrację, należy wypełnić formularz dostępny na naszej stronie internetowej. Będziemy prosić Cię o podanie danych, takich jak:
Kolejnym krokiem jest uzupełnienie informacji na temat Twojego leczenia. Wpisz w kartę pacjenta listę wszystkich przyjmowanych leków wraz z dawkowaniem przepisanym przez lekarza prowadzącego.
Wypełniona karta pacjenta automatycznie trafia do osoby odpowiedzialnej za rejestrację. Po przejrzeniu karty i weryfikacji medycznej, możesz otrzymać dodatkowe pytania, które zostaną przesłane na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.
Po zatwierdzeniu Twojego zgłoszenia, na podany adres e-mail zostanie przesłana decyzja pozytywnie lub negatywnie rozpatrująca zakwalifikowanie się do konsultacji lekarskiej. Czas oczekiwania na odpowiedź od momentu rejestracji wynosi 24 godziny. Z czym to się wiąże?
Zostałeś zakwalifikowany na pierwszą wizytę lekarską do naszego lekarza specjalisty, który konsultuję chorobę podaną w zgłoszeniu.
Pozytywna kwalifikacja oznacza również, pełne odblokowanie funkcjonalności konta pacjenta, które umożliwia:
Niestety nie zostałeś zakwalifikowany na konsultację lekarską i nie możesz podjąć leczenia w naszej klinice.
W momencie otrzymania decyzji pozytywnej możesz umówić pierwszą wizytę lekarską z naszym specjalistą. Dostępne są dwa rodzaje wizyt:
*W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 wszystkie konsultacje lekarskie odbywają się online.
Pamiętaj, że pierwsza wizyta nie gwarantuje przepisania recepty na medyczną marihuanę.
W niektórych przypadkach możesz zostać skierowany na terapię innymi fitokannabinoidami.
Więcej dowiesz się: