Podmiot odpowiedzialny
Podmiot odpowiedzialny za realizację zamówień oraz wszystkich podanych informacji na stronie internetowej medicana.pl
MEDICANA Sp. z o.o., WOŁODYJOWSKIEGO 52, 02-724 WARSZAWA, NIP 5213871520, REGON: 383909831, KRS: 0000795482
Umowa
Jeśli zamówisz wybraną usługę na stronie medicana.pl, stajesz się naszym klientem. Otrzymasz automatycznie e-mail, w treści którego znajdziesz zamówione usługi, ceny oraz dane dotyczące płatności. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane przez naszą firmę, a usługa zostanie zrealizowana wraz z oryginalną fakturą, która jest potwierdzeniem złożonego zamówienia.
Warunki
Warunki, gwarancje i praktyki na stronie medicana.pl są zgodne z europejskimi przepisami dotyczącymi sprzedaży usług.
Ceny
Wszystkie ceny podane na stronie medicana.pl zawierają podatek VAT.
Zamówienie
Po zamówieniu wybranej usługi na stronie medicana.pl otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i dalszymi informacjami na temat usługi. Otrzymana wiadomość to elektronicznie wygenerowana odpowiedź z systemu, który odnotował Twoje zamówienie. W związku z tym zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z powodów takich jak: problemy techniczne, błędne zamówienie, przypadkowe wciśnięcie opcji Zamów, itp.
Płatność
Nasza firma akceptuje płatności kartą płatniczą (VISA/MasterCard), za pomocą serwisu transakcyjnego oraz płatności za pobraniem. Wszystkie dane są szyfrowane za pomocą protokołu SSL (Secure Socket Layer) oznacza to, że osoby nieuprawnione nie otrzymają dostępu do Twoich danych. W przypadku wyboru płatności innej niż karta płatnicza, należy również podać numer konta bankowego (IBAN) oraz dane odbiorcy (imię i nazwisko, adres).
Odbiór osobisty
Usługi realizowane są w miejscu wskazanym przez dział obsługi.
Ograniczenia wiekowe
Warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia jest ukończone 18 lat. Tylko osoby pełnoletnie mogą dokonywać zakupu w naszym sklepie.
Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy usługa nie została zrealizowana. W tym celu należy się z nami skontaktować za pomocą środków opisanych w dziale Kontakt. W treści maila należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego.
Odstąpienie od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Okres 14 dni, w których możliwe jest odstąpienie od umowy, liczy się od dnia, w którym klient lub osoba trzecia wskazana przez klienta, potwierdziła rezerwację usługi. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy kupna, musisz poinformować nas o swojej decyzji za pomocą ważnego oświadczenia (np. list wysłany pocztą lub e-mailem).
W przypadku odstąpienia od Umowy, otrzymasz zwrot wszystkich kosztów poniesionych w związku z realizacją zamówienia. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności następuje tą samą metodą, która wykorzystana była do zakupu usług, chyba że w efekcie indywidualnych ustaleń z Klientem postanowiono inaczej. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania zwrotu pieniędzy do czasu otrzymania wyjaśnienia wszystkich kwestii związanych z anulowaniem umowy. Wzór odstąpienia od umowy można znaleźć na stronie: https://www.infor.pl/prawo/umowy/kupno-sprzedaz/293240,Oswiadczenie-o-odstapieniu-od-umowy-WZOR-PISMA.html
Reklamacje
- Sprzedawca jest obowiązany do świadczenia na rzecz Klienta Usług z najwyższą starannością, zgodnie z aktualną wiedza medyczną. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za nienależyte świadczenie Usług z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady (art. 556 i następne Kodeksu cywilnego) oraz niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań umownych.
- W przypadku, gdy Klient nie jest zadowolony z jakości świadczonych Usług, należy zgłosić ten fakt Sprzedawcy na adres pocztowy, adres e-mail lub numer telefonu podany w dziale Kontakt.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać żądanie Klienta. Zgłoszenie powinno zawierać aktualne dane Klienta.
- Sprzedawca ustosunkowuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedającego roszczeń Klienta związanych z jakością świadczonych Usług, Klientowi (poza możliwością dochodzenia swoich roszczeń przed sądem) przysługuje również prawo skorzystania z pomocy odpowiednich, wyznaczonych do spraw ochrony konsumentów organów, w tym między innymi do Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Praw Konsumentów lub Inspekcji Handlowej
Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta zgodnie z informacjami zawartymi w dziale Kontakt.